Nu te inregistra daca esti idiot sau agramat!


AlphaCS.RO[ORIGINAL GAMING]


Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  1
Results 1 to 10 of 17

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #6

    User Info Menu

    Nu e vina mea ca te joci cu alte nume
    Si in + Ce ai facut tu de nu te-ai plictisit 4 ore? Exact, afk, cum sa stai 3 ore jumate fara sa te plictisesti si sa joci incontinuu singur si nu cred ca ati facut toata mapa bhop, hai sa fim seriosi, deja exagerezi
    Edit: Nu l-ati vazut afk? ARE 15 ORE PE O ZI, CUM SA STAI 15 ORE DOAR PE UN SERVER INTR O SINGURA ZI, MAI IESI PE AFAR, MAI FACI CEVA, NU STAI TOATA ZIUA, nu toata ziua, doar 15 ore, putin ma, ce ma 15 ore faci asa ca din magie si pot pune pariu ca le-a jucat pe toate, deaia la aia de 600 de min are 1.3k scor si la aia de 900 de min are 320 scor, dar el n-a stat afk, el 15 ore s-a jucat nonstop...
    A STAT 3 ore 30 afk nu-ma ca se uita dupa mape, de parca nu se putea uita din workshop si sa nu fie pe server de ore, practic are majoritatea orelor facute afk... @panda14maxx @BANKAI + ca nu ziceam ca noi nu suntem inactivi vreo 10 min, mai te duci mai bagi ceva in gura, mai mergi la toaleta, dar nu stai afk 3,5 ore consecutive frate, daca noi cu toate adunate avem 3.5 ore, el are 3.5 ore doar pe o zi inactivitate
    Last edited by AssAssiNsCreeD; 01-07-18 at 18:39.

  2. Likes ConceptioN liked this post

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •